Cute & Adorable Stuffs ♥

Thursday 25 April 2013

SLIMMING PACKAGE BY FEREENA BEAUTY CARE ^^

Views

Slimming produk Fereena Beauty Care.

Aqua Tea Rm49 + Puteri 2 Rm79  + V-Shape Lotion Rm69 = Rm197 (sm) / RM 223 (ss)



SIAPA YANG PERLU PRODUK INI?

Warga negara yang Sudah lepas KPI berat Badan . kenapa?

1)isteri -suami mula pandang ke lain. SEBAB dulu Badan woow Sekarang Badan GEDEBOOM.

2)isteri-tanggungjawab untuk suami Bukan sekadar MASAK dan jaga anak. JAGA body Bukan busy body adalah sebahagian dari tanggungjawab isteri untuk suami.

3)suami -perlu jaga KPI berat Badan . Jika perut boroi,Badan obesiti Bukan masalah isteri pandang ke lain, memang isteri dah tak sempat pandang ke lain Kerana terpaksa memandang anda, apa tidaknya bila anda dah ditimpa penyakit akibat obesiti, dah ada darah tinggi, dah Ada kencing manis, dah Ada masalah jantung, dah Ada kolestrol lebih, dah Ada LEMAH segala LEMAH......maka isteri terpaksa memandang anda 24jam...yg lain tak sempat dah nak tengok.


So, kenapa perlu 




Losyen fereena-membantu mengatasi masaalah lemak berlebihan dimana Sahaja Badan anda dengan Hanya memberi sapuan nipis dua Kali sehari ditempat yg diperlukan, inshaallah perut montel. Badan berlemak,perut geleber,paha ayam, perut jalur gemilang, punggung steamroll , bêtis gajah, punggung selebar h'way plus, inshaallah paling Kurang menyingkirkan lemak-lemak dilapisan Kulit dan menghilangkan apa yang tak sepatutnya. mengurangkan keBoroian perut suami anda dan dia Akan semakin bertenaga.


Puteri 2-produk yg kena telan, satu hari 2-3, tengok berat Badan, sekat dan kontrol Atau kawal keinginan nak makan lebih,D lm erti kata lain. makan ke arah yg tak terkawal, makan dengan nafsu, so, puteri Akan tolong kawal dan kurangkan keinginan Makan anda. Hadamkan apa yg di makan dengan sempurna dan tolak keinginan makan lebih.Efisien untuk Turunkan berat Badan. air mesti minum banyak. 



AQUA TEA 

Untuk pembuangan toksin dalam badan dan untuk melawaskan pembuangan sisa-sisa dalam badan

Ketiga-tiga produk ini harganya membebankan kah untuk penampilan yang sempurna ?

SAY no .....to produk lain ....sebabnya harga ketiga produk ini murah dan yang pasti SELAMAT Tanpa Ada kimikal apa apa......saya luang Tanpa Ada bahan kimia. Bagi anda PENING, GEMENTAR, HILANG TERUS SELERA MKAN (Kalau Ada symptom cam ni selalunya di campur RACUN tak berjadual-jadi hati hati dgn produk slimming seperti ini)

Apa anda fikir lagi.......harga Hanya losyen rm69 +puteri rm79 +aquatea rm49 =rm197 (sm) / rm223 (ss) . bebankah? 

Tidak. jika dah Badan Besar dan kena penyakit Besar lagi membebankan. 

Hubungi saya (Jasmine ) di 0128494053 / 0148945934 untuk produk fereena Beautycare (✿◠‿◠)





No comments :

Post a Comment

Kekasih Hati Cik Jasmine ♥