Cute & Adorable Stuffs ♥

Monday, 15 July 2013

JUM SIHAT DAN CANTIK DENGAN FERWHITE DI HARI RAYA ^^

Views
Salam semua. Sihat tak? Sedar tak sedar dah masuk hari ke-6 kita berpuasa kan :)

So, hari ini nak share sikit tentang kebaikan ferwhite kepada kita sempena bulan Ramadhan & Hari Raya nanti ^^

Sebelum tu, jum kita tengok khasiat ferwhite ^^




KHASIAT FERWHITE
l-gluthathionen ♥ bertindak sebagai anti oksida YG dapat mencerahkan warna Kulit, gluthathionen memang umur Dlm hati manusia cuma bezanya tinggi dan rendah shj juga agen imunisasi dan detoksi. 

kolagen ♥ Membina sel sel baru,menguatkan ikatan sel Kulit,YG membolehkan Kulit jadi tegang,cerah dan cantik.mengelakan Kulit dari kedut dengan pantas. 

Hyralonic asid ♥ Penting utk sendi,Kulit,mata,gusi,rambut. HA pun Sudah wujud sejak penciptaan ADAM didalam DIRI manusia,semakin tua HA Akan semakin Kurang. FUNGSI HA...melembabkan Kulit,Kulit elastic,pembentukan kolagen,meningkat kolagen,menghilangkan garis halus,metabolisma Badan. 

Acaiberry ♥ Anti oksidan, slimming, mampu melawan radical bebas, AWET Muda.

 L-carnitine ♥ Anti oksidan, membaiki sel Badan

 pantasdextrose andyrous ♥ Anti penuaan 

acid folic ♥ enzyme Dalam sintesis DNA dan RNA. penting utk pecahan dan sel penyalinan Kulit. 

malic asid ♥ Menentang jangkitan Kuman dan bakteria dan mikro organisms Dalam FER'WHITE . 

strawberry ♥ Anti oksidan, merawat Kulit, menegangkan Kulit dan melembapkan Kulit. 

L-taurine ♥ Anti oksidan dan membaiki sel sel Badan. 

apple stem cell ♥ Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel sel Kulit, Kulit menjadi tegang dgn amalan pengambilannya. 

ekstrak manggis ♥ Membantu merawat Kulit dan menyembuhkan jerawat,menjadikan Kulit lebih cantik.  
♥Vit A-Kulit jerawat dan Kulit kering
♥Vit B-menjaga sistem pengahadaman,serap nutrients,jaga saraf
♥C-PEMBENTUKAN dan memelihara kolagen
♥D-membantu menyerap kalsium
♥E-membantu Kulit kelihatan Muda,membantutkan penuaan akibat radikal bebas.
♥K-memelihara sel Dalam Badan Supaya kekal sihat



500GM



1KILOGRAM ^^



TESTIMONI PENGGUNA FERWHTIE

















ANDA ADA PERTANYAAN? KAMI ADA JAWAPAN ^^

FERWHITE berapa gram? ♥ 500gm & 1kg

FERWHITE tahan brapa lama? ♥ Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit. (air suam juga minum secukup nya ye.) 

Rasanya FERWHITE macam mana ye? ♥ Rasa strawberry manis dan sedap.

Jar tu plastik ke ? ♥ Ya, bekas plastik dan tidak berkarat.

Alahan seafood/resdung boleh ambil? ♥ Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik – ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan-bahan lain dari ekstrak buah juga sarang burung. Sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit.

Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke? ♥ FERWHTE selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop.

Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni? ♥ Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 7 hari sahaja.


Cara makan Ferwhite ?  ♥ Ambil 1 scoop ferwhite dan Bancuh dengan air Sejuk / air biasa . Elok diminum 30minit sebelum makan atau pun sejam selepas makan.  Separuh scoop sgt-sgt Jimat .* Seelok-eloknya kurangkan kafein ^^


Kenapa kalau minum FERWHITE nafsu makan menjadi-jadi?  ♥ Sebab kurang minum air suam & FERWHITE membantu badan kita menyerap khasiat dalam makanan untuk menguatkan imunisasi badan & vitamin yang badan kita perlukan ^^

 Berapa ML air untuk bancuh Ferwhite ?  ♥ kami sarankan 120ml

Ibu yang tengah Mengandung boleh mengamalkan Ferwhite tak ?  ♥ Yes...boleh sgt tapi selepas kandungan 5-6 bln.

Ibu yang menyusukan anak boleh jugak ke ? ♥ Boleh sgt-sgt.. Kulit bayi pun akan cantik & putih melepak jgk ;) 

Kenapa saya dah seminggu tapi tak menunjukkan kesan?  ♥ Sebab dalam badan ada banyak toksik, kena guna DETOX FOOT PATCH untuk singkirkan toksik ^^ 
Kenapa sejak minum jerawat naik? ♥ Sebab badan kita sedang mengalami proses penyembuhan, seminggu lepas itu in sha Allah akan kembali seperti biasa ^^

Pssttt, ada berita baik untuk semua, Ferwhite mampu menahan rasa lapar pada bulan Ramadhan dan memberikan kita tenaga secukupnya untuk berkerja. Tunggu apa lagi? Jum order cepat-2 ^^

Call / SMS - 0128494053


No comments :

Post a Comment

Kekasih Hati Cik Jasmine ♥