Cute & Adorable Stuffs ♥

Friday 14 June 2013

RX DARA ( REEN EXTRA DARA ) PRODUK KHUSUS BUAT WANITA ^^

Views

 REEN EXTRA DARA - NAMA SINGKATANNYA RX DARA

WOWW..WOWW KELASSS GITU NAMANYA MESTI SEHEBAT DAN SUPERB KESANNYA JUGA...ISTERI YANG MENGAMALKANNYA PASTI SUAMI TAK PANDANG PEREMPUAN LAIN DAH.

 ANTARA KHASIAT PRODUK RX DARA

 MEMPERBAIKI SISTEM KITARAN HAID
Kitaran haid teratur adalah penting utk memastikan keseimbangan hormon Estrogen.Pelbagai kesan akan timbul sekiranya kitaran haid tidak teratur seperti pertambahan berat badan,SUKAR MENDAPAT CAHAYA MATA dan lain-lain.

 MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN
Setiap 1 dari 3 wanita pasti mengalami masalah keputihan tidak kira status bujang ataupun sudah berkahwin.Masalah ini terjadi dari kesan pemakanan dan juga persekitaran wanita itu.Faraj yang sihat memerlukan penjagaan yang sempurna luar dan dalam.

 MENYUBURKAN RAHIM
Tubuh setiap wanita berbeza mengikut individu.Perbezaan ini memerlukan setiap wanita memiliki sistem peranakan yang sihat dan subur,agar kitaran hormon berfungsi dgn lancar.Ia juga memerlukan formulasi khas untuk mengkalkan keseimbangan.

 MENAMBAHKAN NAFSU SYAHWAT
Libido rendah atau kurang syahwat merupakan penghalang terbesar bagi merekayg sudah melahirkan anak untuk menjalinkan hubungan intim bersama pasangan.Rangsangandiperlukan dari dalam minda dan luar bagi mengatasi masalah ini.

 MERAPATKAN FARAJ
Wanita sudah berkahwin dan melahirkan,akan mendapati fenomena otot faraj yang longgar sebagai suatu masalah.AKAR SERAPAT dimasukkan sebagai bahan untuk membantu mengembalikan ketegangan otot faraj agar dapat merapatkan kembali faraj bermasalah..

 MEMBERIKAN TENAGA
Kecergasan tubuh wanita mengalakkan kecerdasan minda.Wanita yg menggalas tanggungjawap sebagai seorang ibu,isteri dan bagi mereka yang berkerjaya amat memerlukan tenaga untuk melakukan tugas harian. 

MEMBUANG ANGIN
Angin terhasil daripada pemakanan yang tidak seimbang dan pendedahan pada persekitran yang kurang sihat.Pembuangan angin berlebihan dapat mengurangkan masalah ketidakselesaan badan.
 
MENGURANGKAN MASALAH BAU BADAN
Masalah bau badan adalah normal bagi mereka yg berbadan besar dan sudah melahirkan.Pengamalan RX DARA dan dapat membantu mengurangkan masalah bau badan.

MENGURANGKAN SAKIT PINGGAN
Kesakitan di bahagian pinggang merupakan kesan langsung dari gaya hidup aktif dan penggunaan otot pinggang secara ekfisen..

 JOM DAPATKAN RX DARA HARGA PASARAN RM 59 SM / RM64 SS


No comments :

Post a Comment

Kekasih Hati Cik Jasmine ♥